Klantenservice
Telefoonnummer: 0416-274940
E-mailadres: klantenservice@shoerama.nl
Nies van der Schansstraat
5161 CE
Telefoon
0416-274940
Email
sprang-capelle@shoerama.nl
In principe niet. Als er 2 dezelfde artikelen en maat op het zelfde tijdstip worden besteld kan het zijn dat er een foutje uit voort komt. Als het de laatste is dan kan het zijn dat een klant in één van onze winkel het artikel in handen heeft. Dit komt zeer zelden voor.
Nee, wij hebben niet alles in onze winkels staan. Als u voor een specifiek model naar de winkel wilt komen informeer eerst waar het artikel staat.
Ja, wij maken gebruik van een online payment provider(Multisafepay) deze gebruikt de nieuwste beveiliging via een https verbinding.
Niets als uw bestelling boven de € 50,00 is en niet afgeprijsd. Wij betalen de verzendkosten dan voor U. Voor bestellingen onder de € 50,00 vragen wij € 3,95 verzendkosten. Voor andere Europese landen zijn de verzendkosten € 7,95 tot een bestelwaarde van € 199,00.
Ja, alles wat u via internet besteld kunt U ook afhalen in de winkel. Informeer wel even in welke winkel.
Wij versturen onze pakketjes met DHL. U ontvangt een mailtje met een track en trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.
Wij streven erna om alles wat voor 17.00 uur besteld is dezelfde dag nog te versturen.
Als u een artikel retour stuurt kunt u gebruik maken van de retourlabel wat u aan kunt vragen via klantenservice@shoerama.nl.
Is het artikel afgeprijsd of is de verkoopwaarde onder de € 50,00 dan dient u het artikel zelf retour te sturen naar:
ShoeRama
Nies van der Schansstraat 5-7
5161 CE Sprang-Capelle
Neem contact op met de klantenservice:
Al bijna 50 jaar komen meer dan 35.000 klanten hun schoenen bij ShoeRama kopen. Dit mede door onze goede service en after sales.