Heeft u een vraag, idee, opmerking of klacht? Bij de veelgestelde vragen vindt u de meeste antwoorden. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, vult u dan in het contactformulier alle gegevens in, zodat we we u goed kunnen helpen.
- Kan ik veilig bestellen en betalen bij ShoeRama?
- Wat betaal ik aan verzend kosten?
- Wat kost het om een artikel retour te sturen?
- Kan ik ook afhalen in één van de ShoeRama winkels?
- Hoe wordt de bestelling bezorgd?
- Wat is de levertijd van de bestelde artikelen?
- Kan het zijn dat mijn bestelde artikel niet meer op voorraad is?
- Wat doe ik als ik een klacht heb?
- Staan alle schoenen van de website ook in de winkels?
Kan ik veilig bestellen en betalen bij ShoeRama?
Ja, wij maken gebruik van een online payment provider(Multisafepay) deze gebruikt de nieuwste beveiliging via een https verbinding.
Wat betaal ik aan verzend kosten?
Niets als uw bestelling boven de € 50,00 is en niet afgeprijsd. Wij betalen de verzendkosten dan voor U. Voor bestellingen onder de € 50,00 vragen wij € 3,95 verzendkosten. Voor andere Europese landen zijn de verzendkosten € 7,95 tot een bestelwaarde van € 199,00.
Wat kost het om een artikel retour te sturen?
Als U een artikel retour stuurt kunt u gebruik maken van de retourlabel wat u aan kunt vragen via klantenservice@shoerama.nl . Is het artikel afgeprijsd of is de verkoopwaarde onder de € 50,00 dan dient u het artikel zelf retour te sturen naar:
ShoeRama
Nies van der Schansstraat 5-7
5161 CE Sprang-Capelle
Kan ik ook afhalen in één van de ShoeRama winkels?
Ja, alles wat U via internet besteld kunt U ook afhalen in de winkel. Informeer wel even in welke winkel.
Hoe wordt de bestelling bezorgd?
Wij versturen onze pakketjes met DHL. U ontvangt een mailtje met een track en trace code zodat U uw bestelling kunt volgen.
Wat is de levertijd van de bestelde artikelen?
Wij streven erna om alles wat voor 17.00 uur besteld is dezelfde dag nog te versturen.
Kan het zijn dat mijn bestelde artikel niet meer op voorraad is?
In principe niet. Als er 2 dezelfde artikelen en maat op het zelfde tijdstip worden besteld kan het zijn dat er een foutje uit voort komt. Als het de laatste is dan kan het zijn dat een klant in één van onze winkel het artikel in handen heeft. Dit komt zeer zelden voor.
Wat doe ik als ik een klacht heb?
Neem contact op met de klantenservice:
klantenservice@shoerama.nl of op telefoon nummer 0416-274940
Al bijna 50 jaar komen meer dan 35.000 klanten hun schoenen bij ShoeRama kopen. Dit mede door onze goede service en after sales.
Staan alle artikelen van de website ook in de winkels?
Nee, wij hebben niet alles in onze winkels staan. Als u voor een specifiek model naar de winkel wilt komen informeer eerst waar het artikel staat.